Leden en contributie

Nog geen lid? We kunnen uw steun goed gebruiken! Voor slechts € 5,- per jaar bent u lid van de Belangenvereniging De Wijk. Uw steun helpt u om het gesprek vanuit De Wijk met de gemeente op gang te houden en om de belangen van de Wijkers optimaal te behartigen.

Wilt u lid worden? Stuur dan alstublieft een mail naar de Belangenvereniging, en vermeld daarin uw naam en adresgegevens.

Contributie

Gedurende de Coronajaren 2020 en 2021 is er geen contributie geheven door de Belangenvereniging en ook het voorbije jaar 2022 heeft het nieuwe bestuur nog geen contributie geïncasseerd. Eerst presteren en dan laten waarderen is de gedachte.

Maar het reactiveren van onze vereniging heeft niet alleen inspanning van het nieuwe bestuur gevraagd, maar ook uitgaven met zich gebracht (zaalhuur vele bijeenkomsten met verenigingen in het Dorpshuis, reactiveren website e.a. media).

Daarom verzoeken wij u nu vriendelijk de contributie voor 2023 á € 5,- over te willen maken op rekeningnummer NL 13 RABO 0300 8518 20 t.n.v. Belangenvereniging De Wijk e.o.

Let wel, er wordt geen gebruik meer gemaakt van uw machtiging voor automatische incasso, omdat vorig jaar met de voorgenomen opheffing van de Belangenvereniging deze overeenkomst met RABO is beëindigd.

Mocht u na 1 januari 2018 verhuisd zijn, wilt u dit ons dan laten weten?

Met vriendelijke groet,

Bestuur Belangenvereniging De Wijk e.o.